[wpdreams_ajaxsearchlite]

Garantie 2 jaar vaak niet waar!

Wanneer wij klanten hebben waarbij een bij ons aangekocht product eerder defect raakt dan men normaal gesproken mag verwachten, lossen wij dit altijd netjes op met onze klanten. Wij kunnen dit doen doordat wij zelf kunnen repareren en hierdoor de herstelkosten laag kunnen houden. Daarnaast verkopen wij alleen merken waar wijzelf vertrouwen in hebben. De ACM (Autoriteit Consument en Markt) is een campagne begonnen om de consument er op te wijzen dat de vaak gehanteerde garantietermijn van 2 jaar niet overeenkomt met wat de wet voorschrijft. De garantie duurt “zolang je mag verwachten dat een product meegaat”. Wij denken dat wanneer je een product koopt bij een onderneming met een eigen reparatiedienst, deze wetgeving veel beter nageleefd wordt dan bij ondernemingen zonder reparatiedienst. Wil je lezen hoe het precies zit? lees alles op de site van de ACM. https://www.acm.nl/nl/publicaties/acm-waarschuwt-winkeliers-moeten-voldoen-aan-garantieregels