Vraag & Antwoord

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen

Wat zijn jullie openingstijden?

We hebben geen fysieke winkel met vaste openingstijden. Voor het ophalen van bestellingen of andere afspraken kunt u contact met ons opnemen via +31 (0)6 38 63 75 83 of info@sweerswitgoed.nl.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

  1. iDEAL: Betaal eenvoudig en veilig online via je eigen bank.
  2. iDEAL in 3: Spreid je betaling over drie termijnen.
  3. Bankoverdracht: Maak het bedrag handmatig over van je bankrekening naar onze rekening.
  4. Klarna: Betaal later, zodra je zeker bent van je aankoop.
  5. PayPal: Internationaal, veilig en makkelijk betalen via je PayPal-account.
  6. Pinnen bij levering: Betaal met je pinpas wanneer je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Let op: als je buiten ons regio woont, is betalen bij levering niet mogelijk.
Welke regio hanteren jullie?

Wij hanteren de volgende regio’s:

  • Bronckhorst

  • Doetinchem

  • Duiven

  • Montferland

  • Oude IJsselstreek

  • Zevenaar

Kan ik bestellen als ik buiten jullie regio woon?

Ja, dat kan! Voor bestellingen buiten onze regio maken wij gebruik van DHL. 

Houd er rekening mee dat wij bij deze verzendmethode geen service bieden zoals het plaatsen of inbouwen van het product.

Verzendkosten & Levertijd
  • Binnen onze regio: geen verzendkosten dankzij onze eigen bezorgdienst.

  • Buiten onze regio: verzending via DHL, kosten inbegrepen.

  • Levertijd: gemiddeld één week.

Wat is de retourperiode?

heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

Wat zijn de retourkosten?
  • Binnen Gelderland: het product wordt door ons opgehaald.

  • Buiten Gelderland: de kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening, tenzij het product defect is of niet overeenkomt met de beschrijving.

  • Indien het product defect is, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

In welke staat moet het product zijn voor retournering?

Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. We verzoeken om het product in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd te retourneren.

Hoe werkt de terugbetaling?

Wij zullen het betaalde bedrag, inclusief de aan ons betaalde verzendkosten, binnen 14 dagen na ontbinding crediteren. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten voor het geretourneerde product (als de gehele order wordt geretourneerd). Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, afhankelijk van welk tijdstip eerder valt. Voor terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat heeft gebruikt, tenzij instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

kunt gebruik maken van het modelformulier om de herroeping van uw aankoop te melden. Dit formulier is beschikbaar op onze website

Kan ik ook andere merken witgoed bij jullie laten repareren?

Ja, dat kan! Wij repareren witgoed van alle merken.

Kan ik jullie winkel bezoeken?

Nee, we hebben geen fysieke winkel, maar je kunt al onze producten online bekijken en bestellen.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Ja, dat kan op afspraak. Neem contact met ons op via +31 (0)6 38 63 75 83 of info@sweerswitgoed.nl. Ons adres is Sint Jorisstraat 15, 7047AC Braamt.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik contact opnemen?

Neem contact met ons op via telefoon op +31 (0)6 38 63 75 83, stuur een e-mail naar info@sweerswitgoed.nl, of vul ons klachtenformulier in.

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via telefoon op +31 (0)6 38 63 75 83, stuur een e-mail naar info@sweerswitgoed.nl